Blogia
1601

SUBTITLE FUN HOSPITAL HRA PUBLIKÁTOR GAMEHOUSE Z VPN IN-APP GAMEHOUSE PREDAJ Heart's Medicine: Time to Heal HACK FREE BLUESTACKS NA XBOX

Heart's Medicine: Time to Heal hack generator authors GameHouse

 

 

Nákup = umiestnenie 1 a 2 dobrodružstvo Verzia Info = Pridaná podpora pre predplatné language = Tagalog Recenzia = Prvýkrát som hral HM späť, keď to nebolo nič iné ako PC hra .. super smutné, keď som šiel bez comp na chvíľu, pretože som mal mobilný telefón. Pár rokov šiel a náhodne skontrolovať, či ich bola aplikácia, keď niečo náhodne mi pripomenul .. a YESSS FINALLY ich bola hra pre môj telefón! Takže super psyched! Dostal som sa do toho a práve tak ako som mal podozrenie, že som nemohol zastaviť! Super návykový a slušný príbeh so slušnými útesmi, ktoré ma nútili starať sa o postavy znova od prvej hry, aj keď to bolo roky. Cítim sa, že množstvo ľudí môže súvisieť s charakterom Allison, ktorý je v pohode, ako aj s dobrými ponaučeniami o učení. Ešte raz vám ďakujeme za to, že ste si priniesli skvelú hru! Dúfam, že uvidíme HM 3, prosím !!! veľkosť = 254,4 Megabyte info = Zábavná nemocničná hra.

0 comentarios